| 
		Wtorek, 03 Styczeń 2012 08:51	 | 
  16 grudnia 2011 r. Gmina Twardogóra zawarła z Wojewódzkim Funduszem Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej we Wrocławiu umowę dotacji na realizację zadania pn. „Usuwanie wyrobów zawierających azbest z terenu Gminy Twardogóra”. Kwota dofinansowania przedsięwzięcia wynosiła do 85% jego kosztów kwalifikowanych, w tym do 50% kosztów kwalifikowanych ze środków
udostępnionych przez Narodowy Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Warszawie oraz do 35% kosztów kwalifikowanych, ze środków udostępnionych przez Wojewódzki Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej we Wrocławiu. Zutylizowano 29,22 tony płyt cementowo - azbestowych.
 Całkowita wartość zadania - 17 238,96 zł. Kwota dofinansowania- 14 653,00 zł. 
			 | 
	| 
		aktualizacja: Wtorek, 03 Styczeń 2012 09:01	 |